Business

Dacia, Nissan și Renault sunt cele mai vizibile branduri auto în publicitate

mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare media din România, prezintă  vizibilitatea brandurilor auto în publicitate, în primele opt luni ale anului 2015.

Dacia ocupă primul loc în topul brandurilor auto cu cele mai multe reclame înregistrate în perioada 1 ianuarie- 31 august 2015  –  6.887 de reclame și un rate card estimat la 11.053.657 euro. Locul doi este ocupat de Nissan cu 4.343 de reclame și un rate card aproximat la 5.272.082 euro. Renault este pe locul trei cu 3.794 de reclame și un rate card estimat 7.589.310 euro. Brandul american, Ford, este situat pe locul patru în clasament cu 3.484 de reclame, iar rate cardul estimat la 3.481.395 euro. Toyota ocupă locul cinci cu 3.277 de reclame și un rate card de 3.794.013 euro, urmată de Peugeot cu 2.387 de reclame înregistrate și 4.890.743 euro RC.

cele-mai-vizibile-branduri-auto-în-publicitateCitroen este în top cu 1.864 de reclame înregistrate în perioada analizată, urmat de Skoda cu 1.761 de reclame și Hyundai cu 1.775 de reclame. Jeep a înregistrat 1.623 de reclame, în primele opt luni ale anului 2015, Volkswagen este pe locul 11 în top cu 1.052 de reclame. Mazda este pe locul 12 cu 997 reclame, urmat de Opel cu 771 de reclame și Fiat cu 681 reclame. BMW a înregistrat în perioada analizată 657 de reclame, Audi – 580 reclame, Jaguar – 563 reclame, iar Mercedes Benz – 474 reclame. Range Rover este în top cu 424 de reclame, iar Land Rover are 394 de reclame difuzate.

Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite se numără Sport.ro  (6.711 reclame), Europa FM (1.106 reclame), Ziarul Financiar (479 machete publicitare).


Despre raport

Pentru vizibilitatea în publicitate, realizată cu ajutorul aplicației admonit, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste  48.558 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie -31 august 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la sectorul Industria Auto.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Înființată în 1999, mediaTRUST furnizează servicii de monitorizare pentru clienți din toate industriile, ONG-uri, companii și instituții ale statului. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).