Actualitate

Cazinoul din Constanța, în top 7 monumente periclitate din Europa

Cazinoul din Constanța

Europa Nostra, principala organizație de patrimoniu din Europa, și Institutul Băncii Europene de Investiții anunță cele mai periclitate situri din Europa în 2018: Bisericile post-bizantine din Moscopole și Vithkuq, Albania; Centrul istoric din Viena, Austria; Monumentul Buzludja, Bulgaria; Mănăstirile și schitul David Gareji, Georgia; Cazinoul din Constanța, România (nominalizat de Asociația ARCHÉ); Orfelinatul grec Prinkipo, Insula Prinților, Turcia, și Fabrica de gheață Grimsby, Marea Britanie. Aceste comori ale patrimoniului ...

Citeste mai mult »

SIAB revine după 11 ani

SIAB-2018

SALONUL INTERNAȚIONAL DE AUTOMOBILE BUCUREȘTI (SIAB), cel mai important eveniment din domeniul automobilelor organizat în România, va fi organizat de către Romexpo în colaborare cu Camera de Comerț și Industrie a României și în parteneriat cu Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA). La 11 ani distanță de la ediția precedentă, SIAB își asteaptă vizitatorii în noile spații expoziționale ale Romexpo, pavilioanele B1, ...

Citeste mai mult »

URSUS RETRO, un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată

Ursus Retro

Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea URSUS RETRO – un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată, cu un gust bogat și spumă fină.   URSUS RETRO este o bere „cu gust ca atunci, dar ideală pentru acum”, care te duce cu gândul la vremurile petrecerilor în stil analogic, când distracția era cu adevărat legendară pentru că se trăia pe viu, ...

Citeste mai mult »

Investițiile UPC România, beneficii sociale de 309 milioane de euro

UPC România

Investiţiile constante ale UPC România în infrastructura digitală şi inovaţie aduc beneficii clienţilor şi companiilor din România UPC România a realizat investiții de aproximativ 200 milioane de euro în ultimii 4 ani pentru a oferi clienților acces la viteze superioare de internet și servicii de ultimă generație Campania GIGAWorld va facilita până în anul 2025 inovații în valoare de cel ...

Citeste mai mult »

660 de lei bugetul online pentru cadourile de Crăciun

Planuri-cumparaturi-de-Craciun

Compari.ro a analizat și anul acesta planurile internauților cu privire la cadourile pe care le vor oferi de Crăciun. Din sondaj reiese că, odată cu apropierea sărbătorilor, suntem mult mai deschiși la cumpărăturile online. Folosindu-ne de avantajele rafturilor virtuale, urmărim să ne îmbogățim cu cât mai multe idei, să terminăm mai repede cumpărăturile și să avem de câștigat de pe ...

Citeste mai mult »

Fotografii nud care au încins internetul

fotografie nud de Eduard Gutescu

Un fotograf talentat, premiat de National Geographic, care reuseşte să transmită privitorului emoţia şi frumosul care ne înconjoară zi de zi incinge internetul cu realizările sale. În mai puțin de o săptămană fotografiile lui Eduard Guțescu, publicate pe site-ul www.eduardgutescu.ro, au fost accesate de zeci de mii de vizitatori. Eduard marturisește că popularitatea cea mai mare este pe folderul de ...

Citeste mai mult »

Face Club Bucharest, cel mai mare complex din București

Face Club Bucharest

Zona Romexpo din capitală se pregătește să găzduiască un important punct de atracție pentru companiile care sunt în căutarea unor spații încăpătoare și exclusiviste pentru evenimentele pe care le organizează. Pe 24 noiembrie 2017 va fi inaugurat Face Club Bucharest, cel mai mare complex de acest fel din România, care se întinde pe o suprafață de 25.000 de mp. Complexul ...

Citeste mai mult »

Record istoric: 400.000 de mașini înmatriculate în perioada ianuarie – septembrie

inmatriculari auto

  Tranzacțiile cu mașinile la mâna a doua au atins un record istoric în perioada ianuarie – septembrie 2017, ajungând la 378.424 de unități, conform unei analize efectuate de Autovit.ro pe baza datelor publice oferite de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Comparativ, în primele 9 luni din 2016, piața mașinilor rulate a ajuns la un ...

Citeste mai mult »

“Bucură-te de fiecare moment”, la UPC

upc_LOGO_blue-green_RGB

Din luna septembrie, UPC România are o nouă identitate vizuală şi un nou slogan: “Bucură-te de fiecare moment”. Campania de marketing susţine strategia companiei de a oferi cele mai bune experienţe de conectivitate și divertisment clienţilor şi adresează multiplele schimbări în stilul de viață al consumatorilor și în interacțiunea lor cu tehnologia. Astfel, comunicarea reflectă rolul emoțional pe care UPC ...

Citeste mai mult »
Inline
Inline