Business

Exim Banca Românească – o nouă bancă universală pe piața bancară din România

Exim Banca Românească și-a anunțat lansarea oficială pe piața bancară ca bancă universală de top, 100% românească, cu servicii complete pentru persoane fizice și juridice. Noua bancă, care a fost denumită astfel după finalizarea fuziunii dintre EximBank și Banca Românească la sfârșitul anului trecut, își propune să ofere soluții financiare potrivite pentru toți clienții, indiferent dacă sunt persoane fizice, companii sau din sectorul public.

Exim Banca Românească este acum poziționată pe locul 8 în clasamentul băncilor după activele administrate și este un partener de banking de încredere pentru clienții săi. Cu toate că a schimbat denumirea, banca rămâne consecventă în ceea ce privește misiunea sa de a susține creșterea prosperității în România și de a construi parteneriate durabile pentru bunăstarea socială și performanța economică a clienților săi prin accelerarea intermedierii financiare.

Pe segmentul persoanelor fizice, Exim Banca Românească se va concentra pe atragerea de resurse în lei și valută, inclusiv depozite la termen și conturi de economii, iar pentru companii va urmări structurarea unei oferte de produse care să acopere întregul ciclu de finanțare al acestora, concomitent cu menținerea abordării personalizate pentru anumite segmente de clienți corporate.

O altă noutate adusă de Exim Banca Românească este modelul său eficient și flexibil al rețelei teritoriale, care include 83 de sucursale destinate persoanelor fizice și microîntreprinderilor și 26 de Centre de Afaceri dedicate exclusiv segmentului corporate. Acest lucru permite băncii să fie aproape de clientela de retail și corporate și să implementeze diverse programe de dezvoltare românești și europene.

Odată cu schimbarea denumirii, banca va avea și o nouă identitate de brand, care include fuziunea dintre cele două bănci și valorificarea notorietății celor două branduri, prin păstrarea prescurtării Exim și alăturarea denumirii Băncii Românești, și include în paleta de culori tricolorul (roșu, galben și albastru) pentru accentuarea „naționalității” băncii și promovarea valorilor românești.

Oficialii băncii au declarat că strategia lor de business se concentrează pe construirea unei baze solide pentru creșterile viitoare și că au încredere că vor reuși să facă acest lucru.