Categories: Business

Toneli Holding intră în portofoliul Lowe

Lowe este agenția de creație selectată de Toneli Holding pentru comunicarea produselor comercializate sub brand-urile Familia Toneli și Ovital, începând cu luna august. Lowe va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea campaniei de comunicare care va fi lansată în această toamnă.

„În calitate de lider al unei piețe foarte competitive, Toneli Holding a decis să își asume rolul de pionier în comunicarea segmentului. Ne-am ales ca partener echipa Lowe datorită experienței pe care o are în zona de comunicare retail, mai ales pe food, drinks & nutrition. În plus, ne-au cucerit rapid conceptele creative propuse de ei, care se construiesc perfect pe ADN-ul brand-urilor noastre”, declară Andreea Constantinescu, Marketing Manager, Toneli Holding.

Lowe are o expertiză solidă în comunicarea FMCG, mai ales în categoria food & drinks. Agenția se mândrește cu zeci de proiecte de comunicare integrată create, dezvoltate și implementate în ultimii ani pentru branduri precum Beck’s, Delikat, Kinder, Merci, Pate Bucegi, SKOL, TicTac, Toffifee sau ZIZIN.

„Contextul colaborării cu Toneli Holding este unul rar și provocator pentru orice agenție de creație, pentru că vorbim despre un segment virgin, în care nu s-a comunicat până în momentul de față. A fost foarte interesant pentru noi să gândim concepte care vor deschide drumul pe această piață și suntem nerăbdători să lansăm campaniile. Până atunci, pot spune ferm că avem un client curajos, care a avut încredere în recomandările noastre și ne-a susținut în gândirea  unei strategii disruptive, ceea ce este mereu o plăcere”, spune Alina Bălan, Client Service Director, Lowe.

Cu o istorie de 24 ani în România, Toneli Holding este liderul în valoare al industriei producătoare de ouă de consum în segmentul IKA, conform studiilor de audit în categoria retail realizate de compania Nielsen. Zilnic, peste 1,3 milioane de ouă Toneli sunt consumate în România. Familia Toneli a fost cea mai vândută marcă de producător din această categorie în comerțul modern din România în anul 2014, conform panelului de lanțuri de magazine internaționale monitorizate de compania Nielsen.

info

Recent Posts

BVB Arena 2024: Antrenând capitalul românesc în arenă

Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…

2 săptămâni ago

Alertă în trafic: Guvernul Ciolacu ar putea elimina 90% din mașinile Uber si Bold, determinând timpi de așteptare crescuți și tarife exorbitante

În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…

o lună ago

Cristian Popescu Piedone conduce sondajele pentru Primăria Capitalei

În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…

2 luni ago

Simona Halep a primit de la TAS o reducere semnificativă a suspendării sale

Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…

2 luni ago

Tradiția Continuă! Revelion de vis în Parcul Titan al Sectorului 3″

Într-o lume plină de schimbări rapide și inovații, unele tradiții rămân constante, aducând bucurie și…

5 luni ago

Lenovo dezvaluie noile Laptopuri ThinkPad și IdeaPad cu procesoare Intel Core Ultra

Înaintea așteptatului eveniment CES 2024, Lenovo a dezvăluit o gamă impresionantă de laptopuri destinate segmentelor…

5 luni ago