Actualitate

URSUS RETRO, un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată

Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea URSUS RETRO – un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată, cu un gust bogat și spumă fină. 

 URSUS RETRO este o bere „cu gust ca atunci, dar ideală pentru acum”, care te duce cu gândul la vremurile petrecerilor în stil analogic, când distracția era cu adevărat legendară pentru că se trăia pe viu, iar prietenii se întâlneau mai des la un chef în sufragerie sau la o ieșire la bere decât pe chat.  

URSUS RETRO este dovada că app-ul perfect pentru a te distra în compania prietenilor a fost lansat cu mult înaintea smartphone-ului și se numeste „ieșitul la bere”. 

 Ambalajul completează imaginea „retro” prin sticla de tip Euro, forma clasică a sticlei de bere din perioada anilor ‘90, care îmbinată cu simbolistica URSUS reprezentată prin ursul carpatin, întregesc povestea autentică a URSUS Retro. 

 

“URSUS RETRO completează frumos portofoliul mărcii URSUS, continuând seria de inovații cu care ne-am obișnuit prietenii  în ultimii ani. URSUS Retro vine să răspundă nevoii de diversificare a iubitorilor de URSUS, cu o bere nepasteurizată, cu gust bogat și o poveste autentică, inspirată din anii în care distracția se trăia pe viu. Este berea care trebuie întâlnită în persoană, la fel ca un prieten bun“ – a declarat Victor Teioșanu, Premium Brands Director. 

 

Produsă după o rețetă proprie, URSUS RETRO este o bere blondă nepasteurizată fabricată din ingrediente naturale de cea mai bună calitate și la cele mai înalte standarde. Cu o rețeta 100% malț și drojdie de tip Lager, URSUS RETRO este o bere bine fermentată, ceea ce o face ușor de băut și răcoritoare. Gustul este corpolent, combinând amăreala distrinctivă a hameiului, caracteristică URSUS, cu notele ușor dulci de cereale. 

 

Noul sortiment va fi disponibil începând cu 26 martie 2018 în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, în mai multe variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 500 ml, sticlă nereturnabilă de 500 ml, doză de 500 ml, pachet de 6 doze și draught. 

Campania pentru lansarea URSUS RETRO, dezvoltată sub conceptul “Distracția legendară revine cu Ursus Retro!”, include un spot TV, comunicare online și în Social Media, precum și promovare la raft într-un stil retro inovator și se va derula în perioada 29 martie 2018 – 15 iunie 2018. 

info

Recent Posts

BVB Arena 2024: Antrenând capitalul românesc în arenă

Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…

o săptămână ago

Alertă în trafic: Guvernul Ciolacu ar putea elimina 90% din mașinile Uber si Bold, determinând timpi de așteptare crescuți și tarife exorbitante

În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…

o lună ago

Cristian Popescu Piedone conduce sondajele pentru Primăria Capitalei

În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…

2 luni ago

Simona Halep a primit de la TAS o reducere semnificativă a suspendării sale

Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…

2 luni ago

Tradiția Continuă! Revelion de vis în Parcul Titan al Sectorului 3″

Într-o lume plină de schimbări rapide și inovații, unele tradiții rămân constante, aducând bucurie și…

5 luni ago

Lenovo dezvaluie noile Laptopuri ThinkPad și IdeaPad cu procesoare Intel Core Ultra

Înaintea așteptatului eveniment CES 2024, Lenovo a dezvăluit o gamă impresionantă de laptopuri destinate segmentelor…

5 luni ago