Actualitate

“Bucură-te de fiecare moment”, la UPC

Din luna septembrie, UPC România are o nouă identitate vizuală şi un nou slogan: “Bucură-te de fiecare moment”. Campania de marketing susţine strategia companiei de a oferi cele mai bune experienţe de conectivitate și divertisment clienţilor şi adresează multiplele schimbări în stilul de viață al consumatorilor și în interacțiunea lor cu tehnologia. Astfel, comunicarea reflectă rolul emoțional pe care UPC îl are în viața clienților, fiind alături de ei în momentele petrecute alături de familie și prieteni, acasă sau la distanță, prin intermediul serviciilor digitale.

Compania lansează şi o nouă promisiune de valoare pentru clienţi – HAPPY HOME® – care reuneşte cele mai noi tehnologii şi servicii digitale UPC ce conectează întreaga casă: viteze de internet de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experienţă Wi-Fi cu modemul CONNECT BOX şi experienţa de televiziune de ultimă generaţie oferită de HORIZON.

“La UPC, inovăm şi investim în permanenţă pentru a-i conecta pe clienții noștri cu cei dragi și a le oferi conținutul preferat. Noua strategie de comunicare și promisiunea pentru clienți consolidează poziția noastră la nivelul pieței, într-o lume în continuă schimbare în care timpul liber este tot mai limitat – prin produsele și serviciile noastre de ultimă generație le asigurăm clienților cea mai bună conexiune de internet, oriunde în casă și cea mai bună experiență de divertisment pentru momente memorabile alături de familie și prieteni. Astfel, prin intermediul promisiunii Happy Home® venim cu o nouă experiență pentru clienții noștri. Schimbarea va fi vizibilă în toate punctele de interacțiune cu UPC, în campaniile de comunicare, digital, retail, customer care și suntem încrezători că ne va aduce mai aproape de clienții noștri.” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România și UPC Ungaria.

Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă. Startul este dat de noua campanie TV HAPPY HOME®, care va rula începând din 4 septembrie și va continua cu o prezență puternică în online, cinematografe, outdoor și magazinele UPC. Noul concept de magazine va fi prezent, începând cu luna septembrie, în magazinele UPC din orașele mari – București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Ploiești urmând ca până la finalul anului toate cele peste 100 de magazine să aibă aceeași identitate vizuală.

UPC România introduce și noile pachete de servicii HAPPY HOME® – cu prețuri începând de la 49 lei – care conectează toată casa și oferă divertisment pentru întreaga familie: cu viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps și 500 Mbps, Wi-Fi super rapid cu CONNECT BOX și programele TV preferate, oriunde, pe orice ecran cu funcția Replay. Mai multe detalii despre noile oferte pot fi accesate pe www.upc.ro.

Campania de repoziționare a brandului este o inițiativă desfășurată de Liberty Global în toate țările din Europa Centrală și de Est (CEE) în care compania este prezentă: România, Polonia, Ungaria, Cehia și Slovacia, construind astfel un brand unitar în întreaga regiune.

info

Recent Posts

BVB Arena 2024: Antrenând capitalul românesc în arenă

Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…

2 săptămâni ago

Alertă în trafic: Guvernul Ciolacu ar putea elimina 90% din mașinile Uber si Bold, determinând timpi de așteptare crescuți și tarife exorbitante

În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…

o lună ago

Cristian Popescu Piedone conduce sondajele pentru Primăria Capitalei

În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…

2 luni ago

Simona Halep a primit de la TAS o reducere semnificativă a suspendării sale

Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…

2 luni ago

Tradiția Continuă! Revelion de vis în Parcul Titan al Sectorului 3″

Într-o lume plină de schimbări rapide și inovații, unele tradiții rămân constante, aducând bucurie și…

5 luni ago

Lenovo dezvaluie noile Laptopuri ThinkPad și IdeaPad cu procesoare Intel Core Ultra

Înaintea așteptatului eveniment CES 2024, Lenovo a dezvăluit o gamă impresionantă de laptopuri destinate segmentelor…

5 luni ago