Business

Click4Fashion, cel mai nou concurent pe piaţa de fashion online

Un nou jucător pe segmentul de fashion online din România, în care cel mai redutabil operator este Fashion Days, şi-a făcut apariţia. Click4Fashion şi ContentSpeed, agenție de e-commerce full service, anunță cel mai nou parteneriat pe zona de fashion online din România. În spatele proiectului de e-commerce Click4Fashion se regăsește vechea echipă Stilago, un brand internațional care și-a încheiat operațiunile în iulie 2015.

Click4Fashion este un produs online dinamic, adaptat noilor tehnologii și în care clientul este mereu în prim-plan. Oferta Click4Fashion include reduceri de până la 80% în fiecare zi, colecții noi pentru întreaga familie și exclusivități la cele mai bune prețuri.

Proiectul Click4Fashion s-a născut din pasiunea echipei de a oferi mai mult pe piața e-commerce decât simpla vânzare. Este vorba de încredere câștigată,  investiții bine plasate și stabilirea și urmarea unei strategii care să facă din Click4Fashion următorul jucător important pe domeniul fashion online românesc și nu numai. Toate aceste țeluri sunt ale unei echipe dedicate, alcătuită din profesioniști tineri și determinați care înțeleg necesitățile pieței de e-commerce și dorințele clienților care aleg să își facă cumpărăturile online.

„Mă bucur că anul acesta am avut oportunitatea de-a lansa pe piațele din România şi Bulgaria brandul Click4Fashion și că, alături de o echipă determinată și de specialiștii ContentSpeed, am reușit să lansăm un magazin online cu potențial, dinamic, modern în care satisfacția clientului este prioritatea numărul 1. Am deschis acest fashion boutique de scurt timp, dar parcursul primelor luni s-a dovedit crucial pentru noi și pentru clienții noștri, care au avut încredere în serviciile noastre. Misiunea noastră se bazează pe cultivarea încrederii oamenilor și oferirea de produse în exclusivitate de la branduri mari din Europa și nu numai”, a declarat Mira Anghelescu, Managing Director România și Bulgaria Click4Fashion.

Determinarea și expertiza Click4Fashion se văd foarte bine în succesul la care a reuşit să ajungă brandul pe piața din România. Sunt peste 40.000 de abonați la newsletter, cu obiectivul de-a ajunge la 100.000 până la finalul anului. De asemenea, în mai puţin de 2 luni au fost înregistrate peste 1.000 de comenzi, iar până la finalul acestui an prognoza Click4Fashion este că numărul se va mări cu până la 6.000 de alte noi comenzi. Compania și-a asigurat o prezență foarte bună pe social media cu peste 15.000 de like-uri pe pagina de Facebook. Pe lângă operaţiunile din România, Click4Fashion a deschis la finele lunii septembrie şi prima filială pe o piață externă, în Bulgaria, acolo unde se bucură deja de expertiză din perioada dezvoltării Stilago. În 2016, strategia cuprinde extinderea în alte două-trei țări anul viitor.

„A fost o adevărată provocare să colaborăm la lansarea unui magazin online cu un grad înalt de complexitate și într-un termen atât de scurt. Totuși, atunci când clientul știe cu exactitate ce își dorește și ce să ceară, totul este posibil. Așteptăm cu interes extinderea business-ului Click4Fashion și în țările vecine, urmărind dezvoltarea regională în CEE. Această dezvoltare este o prioritate și pentru ContentSpeed și ne bucurăm să întâlnim și să încheiem astfel de parteneriate motivante”, a declarat Doina Vîlceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed.

Cât despre brandul Stilago, acesta era prezent în 14 țări, iar decizia de a închide operațiunile a fost luată de Studio Moderna, grupul internațional care îl deține. Acest demers s-a desfășurat în două valuri, iar România s-a regăsit în cel din urmă, încetând activitatea pe 6 iulie 2015. În 2014, echipa Stilago din România a reușit să ajungă în top 3 în materie de vânzări și pe primul loc ca prezență în social media. Echipa din România a reușit astfel să depășească alte țări din regiune, precum Rusia sau Ucraina.

Please follow and like us:
0