Sanatate

“Vederea nu are preț” – campanie de identificare a pacienților cu glaucom

Fundația Dr. Schmitzer împreună cu Cristian Popescu Piedone anunță lansarea campaniei de screening și identificare a pacienților cu glaucom “Vederea nu are preț”.

Campania “Vederea nu are preț” se va desfășura în perioada 11 — 12 octombrie 2014, între orele 10.00 și 17.00, în Parcul Tineretului, la intrarea din Bulevardul Dimitrie Cantemir.

Glaucomul este o boală progresivă, ireversibilă, care duce în final la orbire. De aceea, diagnosticarea precoce a glaucomului este extrem de importantă în prevenirea și stoparea evoluției sale.

“Vederea nu are preț” este cel de-al doilea parteneriat dintre Fundația Dr. Schmitzer și Primăria Sectorului 4. În anul 2011 prin intermediul Campaniei – „GLAUCOMUL NU DOARE, ORBEŞTE”, patru medici oftalmologi au oferit consultaţii gratuite persoanelor interesate.